Shop Mobile More Submit  Join Login
Underwater Kiss by Julliet-neuf Underwater Kiss by Julliet-neuf
I miss PJO, haven't read the latest book yet and the sequel will be coming out soon Waaaah! 

anyways, elsanna underwater kiss everyone, or just Anna probably doing a CPR under water hahaha at least, according to her >:)
what is body proportion idek

edit: guys, the upper part of the bg is not mine, im trying to find the source of the tutorial, so if ever you find anything that looks like the upper part, tell me, i'll source them, 'kay? :) dont sue me please haha
Add a Comment:
 
:iconfv-nowhereelse:
FV-NOWHEREELSE Featured By Owner Jul 29, 2015
hella cute :3 
Reply
:icongustabo08p078:
Gustabo08p078 Featured By Owner Sep 22, 2014
Yuri!!!
Reply
:iconcdr1989:
CDR1989 Featured By Owner Sep 14, 2014
Those two girls are so cute.
Reply
:icongameaddicteddragon:
GameAddictedDragon Featured By Owner May 29, 2014
Guess you could call it a wet dream?
Reply
:iconjulliet-neuf:
Julliet-neuf Featured By Owner May 29, 2014  Hobbyist Traditional Artist
oh no. you didn't just... I think I've fainted. 
Reply
:iconcadetotheendftw:
CadetotheEndFTW Featured By Owner May 28, 2014
:iconobamanotbadplz: One of the best places to kiss.
Reply
:iconjulliet-neuf:
Julliet-neuf Featured By Owner May 28, 2014  Hobbyist Traditional Artist
prolly, hahaha. dunno never did that Meow :3 
Reply
:iconcadetotheendftw:
CadetotheEndFTW Featured By Owner May 28, 2014
rofl
Reply
:icongirlfan23:
Girlfan23 Featured By Owner May 27, 2014
This is on my list of place to kiss now o.o
Reply
:iconjulliet-neuf:
Julliet-neuf Featured By Owner May 27, 2014  Hobbyist Traditional Artist
haha goodluck! the other commenter said it's not easy to do this Meow :3 
Reply
:icontheryanaut:
TheRyanaut Featured By Owner May 27, 2014  Hobbyist Digital Artist
Amazing drawing but doing this is a lot harder than you'd think!
Reply
:iconjulliet-neuf:
Julliet-neuf Featured By Owner May 27, 2014  Hobbyist Traditional Artist
you mean kissing underwater? srsly? haha, i never tried, so i dunno =P (Razz)  i cant stay underwater for more than 10 secs lol
Reply
:icontheryanaut:
TheRyanaut Featured By Owner May 27, 2014  Hobbyist Digital Artist
but water is pretty much ice...just liquid, I wonder if Elsa has any powers there
Reply
:iconjulliet-neuf:
Julliet-neuf Featured By Owner May 27, 2014  Hobbyist Traditional Artist
maybe she has, but freezing the pool while doing that would probably endanger their lives. hahaha
Reply
:iconbaku-babe:
Baku-babe Featured By Owner May 27, 2014
Great job on everything in this, but I gotta say; the water effect is mind-blowing :omfg:
Reply
:iconjulliet-neuf:
Julliet-neuf Featured By Owner May 27, 2014  Hobbyist Traditional Artist
as much as i'd like to take credit,  no, haha. the upper part of the background is not actually mine, i'm searching for the source, i kinda cant find it, i saved the tutorial ages ago in my pc. Sweating a little... 
Reply
:iconshishiyoukai:
shishiyoukai Featured By Owner May 27, 2014  Hobbyist General Artist
Whoa!!! The water effect is stunning!!!!
Reply
:iconjulliet-neuf:
Julliet-neuf Featured By Owner May 27, 2014  Hobbyist Traditional Artist
aww thank you :)
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 27, 2014
Image Size
349 KB
Resolution
2160×2160
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,157 (5 today)
Favourites
153 (who?)
Comments
18
Downloads
52
×